Onze voorwaarden in het kort

Op deze pagina vind u antwoord op de meest gestelde vragen over de Algemene Verhuurvoorwaarden van Stichting Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem. 

Een definitieve reservering 

Wij zetten uw datum/data om van een optie naar een definitieve reservering zodra de offerte door beide partijen is getekend. De offerte is gebaseerd op de door u tot op heden verstrekte gegevens. Wijzigingen kunnen leiden tot een afwijkende prijs. Op uw bijeenkomst zijn de Algemene Verhuurvoorwaarden van Stichting Stadsschouwburg & Philharmonie van toepassing. Deze worden bij de (eerste) offerte toegevoegd en zijn tevens beschikbaar via onze website philhaarlem.nl 

Wijzigingen en annulering

6 tot 4 weken voorafgaand aan het evenement nemen wij, vanwege onze personele planning en inkoopverplichtingen, contact met u op om het aantal aanmeldingen met u te bespreken. Wijzigingen en het definitieve aantal gasten vernemen wij graag uiterlijk 10 werkdagen voor het evenement. Bij wijzigingen korter dan 10 dagen van tevoren kan de beschikbaarheid van bijvoorbeeld catering, materiaal of personeel niet worden gegarandeerd en kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Tussen 10 en 5 werkdagen van tevoren kunnen de bezoekersaantallen daar nog met maximaal 10% van wijzigen.

(aan)betaling

Zodra wij de getekende offerte hebben ontvangen, sturen wij de voorschotnota voor de zaalhuur. Dit is
100% van de zaalhuur en dient binnen 14 dagen betaald te worden. Deze voorschotnota wordt
verrekend via de eindfactuur na afloop van het evenement. De eindafrekening wordt circa 5 werkdagen na het evenement aan u gefactureerd. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Algemene verhuurvoorwaarden